mBank bardziej kobiecy

mBank chce zdobyć więcej kobiecej klienteli. Dlatego uruchamia serwis skierowany do kobiet - „mBank jest kobietą”.

Według badań Pentora w III kwartale 2001 roku kobiety stanowiły 51% wszystkich klientów aktywnie użytkujących produkty bankowe w bankach tradycyjnych. Tymczasem obecnie kobiety to niespełna 30% wszystkich klientów wirtualnego banku. Co trzecia z pań wykonuje operacje na rachunku za pośrednictwem Internetu a połowa używa swoich kart płatniczych otrzymanych w mBanku. 70% z klientek mBanku wykorzystuje do kontaktów z bankiem telefon komórkowy. Klientki mBanku przechowują jednak podobne wielkości środków jak mężczyźni.

mBank zachęca kobiety do korzystania z usług wirtualnego banku proponując konkurs w którym nagrodą są wycieczki do Paryża. Ponadto przygotowuje dla Pań mPodręcznik korzystania z rachunku w banku internetowym. Natomiast wedle spreparowanego specjalnie na tę okazję Manifestu mKobiet, literka m ma oznaczać miłość, marzenia i modę. Bardzo to wszystko szczytne i miłe, warto jednak przypomnieć dobrą radę: trzeba uważać, by kota nie zagłaskać na śmierć. Oby paniom (a według SMG/KRC Net Track w IV kwartale ub. r. kobiety stanowiły 42% polskich internautów) stosowanie dla nich specjalnych reguł, podręczników itp. nie skojarzyło się z wzmacnianiem stereotypu „blondynki”.