Help-desk w modelu ASP

Neocom wprowadził na polski rynek system Helpmagic – internetowy system komunikacji z klientami dostarczany w modelu ASP.

System łączy różne kanały komunikacji online, takie jak chat z konsultantem, callback – moduł pozwalający klientowi pozostawić prośbę o oddzwonienie w podanym terminie, odesłanie pożądanej informacji pocztą elektroniczną, i inne. Helpmagic zawiera ponadto elementy systemu zarządzania kontaktami z klientem , pozwala więc śledzić historie kontaktów i może udostępniać ją systemowi CRM. Helpmagic będzie oferowany jako część systemu komunikacji dla portali korporacyjnych lub dla sieci zewnętrznych.

Neocom jest firmą doradczą, reprezentuje w Polsce Helpmagic, firmę zależną Merlin Information Systemsod, od listopada 2001 roku. System kontaktów z klientami Helpmagic jest wdrożony m.in. w internetowym centrum obsługi klienta British Telecommunications oraz DHL.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.