Badanie wydatków reklamowych w Sieci

Expert Monitor oraz I-Metria będą współpracować w zakresie monitoringu reklamy internetowej w Polsce. Dane na temat wydatków reklamowych w Sieci dostępne będą od połowy lutego przyszłego roku.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Dane na temat reklamy interentowej pochodzić będą z panelu badawczego I-metrii. Obecnie obejmuje on 2000 użytkowników domowych, firma przygotowuje ponadto panel z udziałem użytkowników Internetu korzystających z zasobów Sieci w pracy. Analizą danych zajmie się Expert Monitor, który będzie je kategoryzował i przeliczał na wydatki reklamowe według cenników wydawców internetowych. Ten sam sposób przeliczania stosowany jest w przypadku badania telewizji, radia i prasy. Expert Media zajmowała się dotychczas monitoringiem reklamy w telewizji (18 stacji), prasie ( 850 tytułów), oraz radiu (40 stacji).

Klienci obu firm uzyskać maja dostęp do tych danych jak również narzędzi do ich analizy poprzez oprogramowanie "I-Metryka dla Windows", "I-Metryka WEB" oraz „Expert Monitor”, lub w postaci raportów.

Obecnie panel I-metrii to jedyne badanie tego typu w polskim Internecie. Kilka dni temu PBI poinformowało, że standard polskich badań user-centric będzie rozwijany właśnie w oparciu o metodologię I-metrią.

„Uważam, że wprowadzane właśnie narzędzia i standardy pomiaru reklamy internetowej będą miały dla rynku ogromne znaczenie, przekładalne na jego wielkość już w przyszłym roku” – powiedział Krzysztof Modzelewski, prezes I-metrii.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.