ARBOmedia ma DART-a

Dom mediowy wdrożył w całej Europie oprogramowanie adserwerowe DART for Publishers 5.0 firmy DoubleClick.

Dom mediowy ARBOmedia (do lipca 2001 w Polsce działający pod nazwą adMaster network Poland) wdrożył oprogramowanie DART for Publishers 5.0, do zarządzania internetowymi kampaniami reklamowymi. Dotychczas firma używała do serwowania reklam oprogramowania adserverowego firmy L90. Zmiana jest związana z przejęciem sekcji technologicznej L90 przez DoubleClick, hostującego DART-a.

W całej Europie DART będzie obsługiwał około 500 witryn ARBOmedia.

„DART to obecnie standard i niekwestionowany lider na rynku światowym. Już obecnie wiele internetowych kampanii reklamowych w Polsce przeprowadzonych przez liczące się agencje reklamowe odbywa się tylko i wyłącznie z użyciem tego rozwiązania adserverowego” – powiedział Marcin Woźniak, dyrektor zarządzający ARBOmedia w Polsce

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.