Ekspansja Genesys

Genesys Telecomunications Laboratories w ciągu trzech najbliższych lat planuje przejąć 80% polskiego rynku rozwiązań call center.

Genesys Telecomunications Laboratories (GTL), niezależna spółka technologiczna należąca do grupy Alcatela, planuje do 2004 r. stać się czołowym dostawcą oprogramowania dla call/contact centers w Polsce. Firma chce przejąć 80% rynku tego typu rozwiązań CRM dla dużych przedsiębiorstw.

Spółka Genesys pojawiła się w Polsce w 1999 r, a w 2000 r. otworzyła swoje przedstawicielstwo. Według firmy, w Polsce już 70% rynku dużych contact centers obsługiwanych jest przez Genesys. Klientami spółki są wszyscy operatorzy telefonii komórkowej oraz Telekomunikacja Polska SA. Genesys obsługuje również pięć czołowych polskich banków. W ciągu najbliższych lat GTL planuje skupić się na obsłudze sektorów: ubezpieczeniowego i publicznego.

Genesys Telecomunications Laboratories działa na rynku rozwiązań CRM od 11 lat. Obecnie posiada 30% światowego rynku oprogramowania contact center. Lokalnymi partnerami GTL w Polsce są Qumak-Sekom, ITD oraz 2Si.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.