eBid po polsku

Link Online poinformowała o uruchomieniu platformy aukcyjnej we współpracy z angielską eBid.co.uk. Do końca przyszłego roku firma planuje pozyskać 30 tys. użytkowników.

Oferta platformy jest skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorstw. Od 5 listopada działa wersja testowa serwisu, na której można zgłaszać produkty do licytacji.

Link Online jest odpowiedzialny za uruchomienie przedsięwzięcia, działania operacyjne, marketingowe oraz strategię rozwoju platformy.

„Docelowo nasz serwis będzie składać się z 3 różnych specjalistycznych platform: aukcyjnej, wanted oraz swap” – powiedział Marcin Musiolik, Business Development Manager.

Trzecia pod względem wielkości na rynku brytyjskim platforma aukcyjna eBid.co.uk ma zapewnić nowemu przedsięwzięciu know-how.

Przedstawiciele Link Online zamierzają do końca 2002 roku pozyskać 30 tys. użytkowników. eBid.pl chce zarabiać na reklamach oraz na opłatach pobieranych od firm, które będą umieszczały swoje oferty w ramach aukcji. Prowizje od transakcji nie będą pobierane aż do umocnienia się eBidu na polskim rynku.

Planowane jest również połączenie serwisu z jednym z portali horyzontalnych. Wszystkie elementy platformy transakcyjne w wersji polskiej mają się pojawić w Internecie do końca 2002 roku. Łączna wartość inwestycji LinkOnline w eBid.pl ma wynieść 1,5 mln PLN.