mBank się zmienia

W połowie września mBank, internetowy oddział BRE Banku, zmodernizował swój system informatyczny. Większość zmian wynikała z sugestii i spostrzeżeń klientów banku.

Modernizacja objęła uszczegółowienie opisu przelewu poprzez zwiększenie do 140 znaków pola dla wprowadzenia tytułu operacji. Ponadto klienci mBanku uzyskali większą możliwość definiowania operacji finansowych planowanych na przyszłość i dokonywania w nich poprzez Internet ewentualnych zmian, łącznie z anulowaniem. Klienci mają już także dostęp do szczegółów wykonanych operacji i transakcji.

Od 1 października br. mBank planuje ponadto zwiększyć funkcjonalność jednego z oferowanych rachunków rozliczeniowych. "Zmiany w rachunku eKonto dotyczą nowej funkcjonalności zleceń stałych w wybranych przez klienta banku okresach według stałej daty, np. co tydzień, miesiąc, pół roku. W części transakcyjnej mBank wprowadza wirtualną kartę płatniczą VISA pod nazwą eKarta, która pozwoli na dokonywanie zakupów w Internecie lub telezakupów. O wysokości limitu karty decyduje klient. Limit nie może przekroczyć salda konta" - wyjaśnił Krzysztof Pałuszyński, specjalista ds. kontroli procesów w mBanku. Szczegóły dotyczące wysokości opłat za korzystanie z eKarty nie są jeszcze znane. Użytkownicy eKonta będą także dysponowali zwiększoną z 10 do 50 liczbą przelewów zdefiniowanych dla tego rachunku.