10 tys. w parku

Serwis mailowych grup dyskusyjnych HydePark zarejestrował 10-tysięcznego użytkownika i wprowadził nowe usługi.

Serwis wystartował w lipcu br. i od tego czasu zgromadził ponad 10 tys. zarejestrowanych użytkowników. Jego twórcy zakładali, że do końcu roku będzie ich ponad 50 tys. "Sądzę, że możemy przekroczyć tę liczbę, choć nie potrafię jeszcze powiedzieć o ile" - powiedział twórca HydeParku Łukasz Ferchmin.

Do tej pory serwis nie prowadził kampanii reklamowej, wystartuje z nią dopiero w październiku - "Kiedy studenci wrócą z wakacji" - wyjaśnia Łukasz Ferchmin. HydePark będzie promować swoją markę przede wszystkim w Internecie, ale zamierza także być sponsorem warszawskiej parady internautów.

Źródłem przychodów serwisu jest sprzedaż reklam w mailach rozsyłanych przez użytkowników i na samej witrynie. HydePark negocjuje pierwsze kontrakty reklamowe; serwis sprzedaje reklamy za pośrednictwem sieci AdNetu. "Od czasu włączenia weń Wirtualnej Polski ta sieć ma bardzo duży potencjał" - mówi Łukasz Ferchmin. Największe zainteresowanie reklamodawców budzą reklamy w mailach. Zdaniem twórcy HydeParku "prawdziwa" sprzedaż reklam zacznie się za ok. 2-3 miesiące.

HydePark od niedawna umożliwia swoim użytkownikom wymianę plików (dokumenty, muzyka, zdjęcia itp.) Serwis znajdował się do tej pory w "wersji beta". "Przez ok. 1,5 miesiąca sprawdzaliśmy jak działa system, zbieraliśmy opinie użytkowników. Wrzesień poświęcimy na wprowadzenie pewnych zmian i poprawienie funkcjonalności a w październiku zaproponujemy nowe usługi, jak na przykład czaty i kalendaria na użytek poszczególnych grup dyskusyjnych" - powiedział Łukasz Ferchmin.