Po bułki i mleko nie przez Internet

Zła passa internetowych sklepów spożywczych trwa. W czwartek zawiesił swoją działalność w Bostonie i Waszyngtonie HomeRuns.com. Powodem jest brak środków finansowych.

HomeRuns.com powiadomiło w czwartek, że nie będzie już przyjmować zamówień. Spółka powstała w 1996 r., obok kilku innych internetowych sklepów spożywczych. W ubiegłym roku, według informacji Boston Globe, HomeRuns uzyskał ze sprzedaży 30 mln USD. Rzecznik firmy nie chciał ujawnić, ilu klientów miał sklep, ani też jaką liczbę zwolnień pociągnie za sobą jego zamknięcie.

Ostatnio sprzedaży zaprzestał także Webvan, którego działalność pochłonęła 830 mln USD. Webvan posiadał blisko 750 tys. klientów. Ponadto w ub. miesiącu zawiesił sprzedaż GroceryWorks.com. Jeszcze w ubiegłym roku zbankrutowały ShopLink.com oraz Streamline.com.

<i>Źródło: Associated Press</i>