Samochody w Interii

Interia podpisała umowę o współpracy z InterNet Service, właścicielem serwisu Mojeauto.

Umowa dotyczy stworzenia wspólnego serwisu, dzięki któremu użytkownicy portalu będą mogli za pośrednictwem Sieci kupować samochody.

Serwis udostępni ofertę wielu marek i modeli nowych samochodów; możliwy będzie również wybór wersji wyposażenia. Dostępne będą różne formy zakupu samochodu - od negocjacji online, po uczestnictwo w internetowych aukcjach samochodów.

Za pośrednictwem serwisu będzie można kupić i wystawić na sprzedaż samochody używane. Stan techniczny sprzedawanego pojazdu będzie oceniany przez system certyfikacji aut firmy Dekra. Możliwe będzie również zawieranie online umów leasingowych, kredytowych i ubezpieczeniowych.

Należące do InterNet Service Mojeauto współpracuje z 55 salonami samochodowymi w całej Polsce. W 2000 r. serwis Mojeauto pośredniczył w sprzedaży 470 aut o łącznej wartości 16,5 mln zł.

W USA wartość sprzedaży samochodów za pośrednictwem Sieci wyniosła w 1999 r. 2,1 mld USD a według prognoz w ciągu najbliższych 5 lat osiągnie wartość 27,3 mld USD.

Mniejszościowymi akcjonariuszami InterNet Service jest fundusz inwestycyjny bmp e Business oraz Central & Eastern Europe Venture Gmbh.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.