10 godzin w sieci tygodniowo

Firma telemarketingowa Call Center Poland przeprowadziła za pośrednictwem swojej strony internetowej badania użytkowników Internetu.

Wynika z nich, że przeważająca część internautów spędza w Sieci do 10 godzin tygodniowo (56% badanych). 30% badanych przebywa w Sieci do 30 godzin tygodniowo. Pozostałe 14% deklaruje, że przegląda Internet w poszukiwaniu informacji nawet powyżej 50 godzin tygodniowo.

Do Internetu podczas godzin pracy wchodzi 48% badanych, a tylko z domu 22%. Kolejne 22% korzysta z Sieci zarówno w pracy, jak i w domu. 46% respondentów sporadycznie klika na banery reklamowe, a 41% nigdy nie skorzystało z tej formy przemieszczania się w Sieci. Użytkowników, którzy chętnie klikają na banery reklamowe jest 9%.

57% respondentów wyraziło obawy lub niechęć do zakupów w sklepach internetowych. Spośród tej grupy 55% obawia się o bezpieczeństwo zakupów przy użyciu kart płatniczych. 16% jest zniechęconych niekorzystnymi cenowo ofertami.