AGS dystrybutorem NetPerceptions

Agencja reklamy internetowej podpisała umowę o dystrybucji oprogramowania wspomagającego handel detaliczny na rynkach Wschodniej Europy.

Na mocy tego porozumienia AGS New Media będzie wyłącznym dystrybutorem w Polsce, Rosji, Czechach i na Węgrzech pakietu aplikacji Retail Revelations. Wspomagają one podejmowanie procesów decyzyjnych przy prowadzeniu detalicznej działalności handlowej: tradycyjnej, wysyłkowej i przez Internet.

Oprogramowanie pozwala na monitoring zachowania klientów sklepu internetowego i dostosowanie do nich form promocji, na personalizację i optymalny dobór oferty. AGS New Media wdroży je w pierwszej kolejności w sklepie internetowym Empiku, który, podobnie jak agencja reklamowa, należy do koncernu medialnego Eastbridge (Elektrim nie sfinalizował jeszcze umowy zakupu 50% udziałów w agencji). AGS New Media nie przewiduje sprzedaży rozwiązań innym agencjom marketingowym. Ich przedstawiciele nie zgodzili się ujawnić wartości umowy z NetPerceptions.

Z usług NetPerceptions korzystały takie firmy, jak eBay, Amazon i BMG Online. NetPerceptions działa w USA, Wlk.Brytanii, Hong Kongu, Singapurze i Niemczech. Jest notowana na Nasdaq. Rok 2000 spółka zakończyła 26 mln USD straty przy 36 mln USD przychodu.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.