Utrafili w punkt

Ubiegłoroczne przychody e-point wyniosły 5 mln zł. Tegoroczna prognoza zakłada ich wzrost do 18 mln zł.

Rok 2000 można nazwać dla e-point przełomowym. Po wejściu funduszu z grupy Enterprise Investors firma przekształciła się ze spółki cywilnej, działającej pod nazwą Point of View, w akcyjną. Zaprojektowała między innymi portal farmaceutyczno-medyczny, internetowy dom maklerski WoodStock. Ponadto e-point zrealizował kontrakty dla Nationale Nederlanden, Siemensa, WBK i PBK. „Łącznie pozyskaliśmy 20 nowych klientów” – zapewnia Marcin Żuchowicz, prezes zarządu firmy.

W tym roku e-point planuje kontynuację oferowania rozwiązań internetowych dla przedsiębiorstw. „Ale naszymi klientami nie będą dotcomy. Zmierzamy świadczyć nasze usługi w sektorze przedsiębiorstw starej gospodarki. To duży i niezagospodarowany rynek” – powiedział Marcin Żuchowicz. Ponadto e-point skoncentruje się na e-commerce dla firm (B2B), oraz systemach intranetowych i sieciach wewnętrznych.