Doskonałe wyniki SurfControl

Brytyjska firma oferująca oprogramowanie monitorujące internetową aktywność pracowników potroiła sprzedaż w trzecim kwartale tego roku.

Wartość sprzedaży w trzecim kwartale wyniosła 6,7 miliona dolarów przy 2,3 miliona w poprzednim okresie.

Zapotrzebowanie na produkty SurfControl rośnie wraz ze wzrostem liczby terminali podłączonych do Internetu w miejscach pracy. W Stanach Zjednoczonych 30-40 procent czasu spędzanego przez pracowników w Internecie nie ma nic wspólnego ze służbowymi obowiązkami (badania International Data).

Pracodawcom zależy na blokowaniu dostępu do stron o zbyt atrakcyjnej lub kontrowersyjnej treści. Właśnie Stany Zjednoczone są obecnie najlepszym rynkiem dla SurfControl, chociaż większy potencjał wzrostu jest w rynku europejskim.

SurfControl ma 40 tysięcy klientów na całym świecie w tym wielkie korporacje i placówki oświatowe. Przeznacza duże środki na przejmowanie firm z branży. W ostatnim czasie wykupiło CyberPatrol – producenta popularnego „filtru” internetowego na potrzeby domowe – i CSM Security Management.