IG poszukuje inwestora branżowego

Strategia Internet Group (znanej do tej pory jako Ariel, spółka, która zajmowała się produkcją butów) zakłada pozyskanie w ciągu 12-18 miesięcy inwestora branżowego.

Internet Group zamierza rozwijać handel elektroniczny oraz uruchomić portal tematyczny.

Nieoficjalnie mówi się o tematyce sportowej. Na razie żadne konkretne sumy nie zostały podane. „Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkoma potencjalnymi partnerami” – deklaruje Marcin Marszałek, prezes zarządu Internet Group.

IG planuje również świadczenie usług ASP (Application Service Provider, czyli udostępnianie oprogramowania dla przedsiębiorstw przez Internet), oraz ISP (Internet Service Provider, czyli dawanie dostępu do Internetu). Produkcja obuwia, jako najmniej rentowny obszar działalności dawnego Ariela, ma zostać zawieszona.

Mimo ambitnych planów, w ciągu najbliższych dwóch lat spółka nie planuje nowych emisji akcji i chce finansować swoje pomysły z własnych środków.