180heartbeats dla Knorra
- internetSTANDARD,
- 15.11.2007, godz. 10:19
Trwa internetowa kampania Knorra "Mini skruszysz Cooperem ruszysz". Autorem koncepcji i producentem stworzonego serwisu oraz kampanii jest agencja 180heartbeats.
Zadaniem kampanii jest budowanie świadomości konsumentów i edukacja na temat przypraw w Mini Kostkach Knorr. W tym celu stworzony został serwis MiniKostkiKnorr.pl.
Serwis ma przyciągać konkursem, w którym główna nagrodą jest MINI Cooper. Wystarczy zarejestrować się, dodać przepis i okrasić go filmem lub zdjęciem.
- Chcieliśmy w inny sposób podejść do przepisów kulinarnych. Wpadliśmy na pomysł, który ułatwi konsumentowi wybór dania na "każda okazję". Wystarczy wybrać z listy składników, te które znajdują się akurat w kuchni (lodówce) a przepisy przygotowane przez znakomitych szefów kuchni, ułatwią konsumentowi podjecie decyzji co dzisiaj ugotuje- mówi Tomasz Gasiński, Brand Activaton Specialist w Unilever.
http://www.minikostkiknorr.pl