Nowa kampania Interii za 9 mln zł
- Artur Małek,
- 18.11.2008, godz. 15:13
Interia.pl wystartowała z nową kampanią wizerunkowo-świadomościową, która przebiegać będzie pod hasłem: "Interia.pl: Więcej niż się spodziewasz". Obejmie ona prasę, radio, telewizję, kino oraz internet i potrwa do końca roku.
Kampania ma dotrzeć głównie do użytkowników, którzy wcześniej nie korzystali z Interii i zbudować świadomość wszechstronnego portalu, zaspokajającego większość potrzeb internautów. W warstwie emocjonalnej ma przekazywać radość, dystans, luz i swobodę.
Każdego dnia kampanii promowany będzie kolejny temat, który ma zachęcić nowych użytkowników do odwiedzenia portalu. Serię tematów otwiera m.in. Zimowy poradnik kierowcy.
Kampanię zaplanował, przygotował i zakupił we własnym zakresie Dział Marketingu & PR portalu. Potrwa ona do końca grudnia, a jej wartość wynosi cennikowo 9 mln zł. Reklamy zobaczyć będzie można m.in. w Superexpressie, Gazecie Prawnej, CKM czy też usłyszeć na stacjach należących do RMF FM.