Eholiday.pl przejęte

IMAGIS, producent map cyfrowych i systemów GPS, objął 51 procent udziałów w Grupie eholiday.pl, wydawcy m.in. serwisu noclegowego eholiday.pl.

Obydwie spółki liczą na konkretne korzyści płynące z tej współpracy. Dla Grupy eholiday.pl inwestor będzie silnym bodźcem do dalszego rozwoju jej pięciu portali. Innowacją będą rozwiązania nawigacyjne i mapy IMAGIS, które zastąpią dotychczasowe rozwiązania Google Maps.

- "Użytkownik wymusza dziś na nas zupełnie nowe podejście do pokazywania lokalizacji. Rozwiązania IMAGIS dają nam możliwość indywidualnego rozwoju tej usługi. - przekonuje Mariusz Wojciechowski, dyrektor wykonawczy Grupy eholiday.pl." - Zyskujemy bardzo mocnego partnera w postaci IMAGIS. - dodaje.

Dla IMAGIS, inwestycja w eholiday.pl jest szansą dotarcia do masowego odbiorcy. W sierpniu 2008 r., według Megapanel PBI/Gemius, serwisy Grupy eholiday.pl odwiedziło blisko milion użytkowników - 986 768 tys.(najwięcej, bo aż 910 tys. użytkowników przyciągną serwis eholiday.pl). Tym samym serwisy Grupy eholiday.pl są na drugim miejscu w całej kategorii Turystyka zaraz za serwisami turystycznymi Onet.

- "Chcemy osiągnąć taką sytuację, w której użytkownik naszych systemów nawigacyjnych będzie miał również do dyspozycji pełną listę noclegów i hoteli znajdujących się w obrębie wyznaczonej trasy. Kolejnym krokiem będzie integracja z systemem rezerwacji on-line. Tego typu funkcjonalność nie jest oferowana do tej pory przez żaden z dostępnych na rynku systemów nawigacji GPS" - powiedziała Anna Trzeskowska, Dyrektor Zarządzający Spółki IMAGIS S.A.

Pojawienie się inwestora w Grupie eholiday.pl, zaowocuje powiększeniem się jej zarządu o jedną osobę z kierownictwa spółki IMAGIS.