TorturaCen.pl: 5 zł cashbacku każdemu kto nas poleci

TorturaCen.pl - polski cashback, rozpocznie w połowie listopada akcję promocyjną, w której, jak zapewniają autorzy kampanii, rozda milion złotych.

TorturaCen.pl to porównywarka cen, która umożliwia swoim klientom uzyskanie dodatkowych rabatów (cashback) w sklepach współpracujących z serwisem. Użytkownik zakłada konto, które staje się jego "wirtualnym portfelem". Tutaj zapisywana jest historia zakupów i gromadzi się cashback naliczany po każdej zgłoszonej transakcji, którym można płacić za zakupy realizowane przez TorturaCen.pl.

W okresie trwania promocji (czyli od 12 listopada po godzinie 20:00), każdy zarejestrowany użytkownik serwisu ma otrzymać 5 zł w postaci cashbacku, jeżeli poleci serwis swojemu znajomemu, a ten zdecyduje się na założenie konta. Za polecenie 10 osób polecający ma otrzymać 50 zł, za 20 osób 100 zł, itd.

5 zł otrzymuje również nowo zarejestrowany użytkownik. Zdobyte w ten sposób środki zapisują się na koncie polecanego i polecającego, ale można je wykorzystać dopiero w momencie dokonania zakupów na odpowiednią kwotę przez osobę polecaną.

"Po rocznym okresie prób uruchomiliśmy w Polsce system znany i doskonale funkcjonujący do tej pory w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii" - mówi Marek Stodolak prezes zarządu spółki Tortura.pl S.A. - "W przeciągu kilku miesięcy nawiązaliśmy współpracę z ponad 800 sklepami, a naszym kolejnym celem jest dotarcie do klientów sklepów internetowych z komunikatem: kup przez TorturaCen.pl, a my podzielimy się z Tobą prowizją."

Strategię i kreację akcji "Milion w cashbacku" przygotowała agencja interaktywna Trendmaker z Krakowa.