Kto da mniej za Auto

Autoaukcje.pl to działający od września serwis aukcyjny z ogłoszeniami z branży motoryzacyjnej. Oprócz kupna czy sprzedaży auta, nowy serwis ma pomagać użytkownikowi podjąć wszystkie decyzje związane ze zmianą samochodu.

Agnieszka Sadowska, project manager Autoaukcje.pl zwraca uwagę, że wydatek kilkunastu czy kilkudziesięciu tysięcy złotych, nie jest decyzją podejmowaną emocjonalnie, ale zawsze bardzo dokładnie przemyślaną. Właśnie dlatego większość ludzi, zanim kupi samochód, odwiedza kilkadziesiąt stron internetowych, a potem jeszcze salonów i komisów.

Użytkownik Autoaukcji ma mieć więc możliwość porównania w jednym miejscu oferty banków i ubezpieczycieli oraz dokonać wyceny samochodu (by poznać jego średnią wartość rynkową) w jednym miejscu.

Kluczem do sukcesu serwisu mają być też nowe rozwiązania, takie jak lead providing, platformaB2B czy aukcje w dół. - "Aukcje w dół w serwisie autoaukcje.pl działają na analogicznej zasadzie, co aukcje zwykłe. Spróbuję wytłumaczyć na przykładzie: Użytkownik A chce kupić samochód za kilkaset złotych. Organizuje więc aukcję w dół, określając parametry sprzętu i podając cenę, od której zaczyna się licytacja w dół. W aukcji licytują osoby, które podają coraz niższe ceny, za jaką są w stanie sprzedać samochód poszukiwaną przez Użytkownika A" - tłumaczy zasadę działania aukcji w dół Agnieszka Sadowska. - "W momencie kiedy kończy się aukcja (może trwać 7, 14 lub 21 dni) zwycięzcą zostaje ten Użytkownik, który podał najniższą cenę, za jaką może sprzedać auto." Wystawianie przedmiotów odbywa się za pomocą formularza-szablonu. Dzięki niemu nie trzeba ręcznie wpisywać dziesiątków danych.

Pomysłodawcą serwisu i założycielem firmy Mercom (operator serwisu autoaukcje.pl) jest Cezary Obręcki, który przez 16 lat był dealerem m.in. Opla w województwie świętokrzyskim.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.