Dominik Kaznowski odchodzi z Agory

Jak dowiedzieliśmy się z nieoficjalnego źródła, Dominik Kaznowski dyrektor marketingu w Pionie Internetowym Agory opuszcza firmę po 3 latach współpracy.

Dominik Kaznowski związany jest z branżą mediów elektronicznych od 2001 roku. Współpracował z inkubatorem internetowym e-Katalyst SA (m.in. pracuj.pl, e-learning.pl), gdzie odpowiadał za marketing i komunikację. W Grupie PZU odpowiedzialny był za komunikację korporacyjną i projekty internetowe, w tym intranet, extranet, kanały direct oraz e-commerce. Od października 2003 roku pełnił też funkcję wiceprezesa IAB Polska, a we wrześniu 2006 r. został przewodniczącym rady nadzorczej Związku Pracodawców IAB Polska.

Dominik KaznowskiDominik KaznowskiKaznowski funkcję dyrektora marketingu w Pionie Internetowym Agory pełnił od sierpnia 2006 roku. Odpowiedzialny był tam m.in. za rozwój kluczowych marek i serwisów Agory, promocję, PR, badania rynkowe i obsługę klienta.

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, od listopada Kaznowski kończy pracę w Agorze. Nie uzyskaliśmy oficjalnego potwierdzenia tej informacji, Kaznowski nie zdradza również gdzie skieruje swoje przyszłe kroki.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.