Najlepsze blogi firmowe roku - wyniki konkursu

Blogi firm: Sensors, mBank oraz E-lady zwyciężyły w swoich kategoriach konkursu Blogi firmowe roku 2008.

Wydarzenia
24 lutego 2017 r.

Rama agile okazuje się często niezwykle skutecznym sposobem realizacji projektów IT. Dość powszechne jest fałszywe przekonanie, że zaletą...

Zarejestruj się
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
To pierwszy tego typu konkurs zorganizowany w polskim e-biznesie i firmowej blogosferze. Jego najważniejszym celem było przełamywanie stereotypu komunikacji firmy.

Ten aspekt był również najsilniejszym kryterium podlegającym ocenie zgłoszonych do konkursu blogów.

Oprócz tego jury konkursu brało pod uwagę: otwartość komunikacji (styl, język pisania), częstotliwość wpisów, ilość autorów, znaczenie bloga w komunikacji firmy (np. ekspozycja na stronie firmy itp.), ilość/jakość komentarzy, look and feel (wygląd, nawigacja, usability itp.).

W konkursie wzięło udział 39 blogów, zostały one pogrupowane w trzy grupy ze względu na "blogowy staż": blogi nowe (3-6 miesięcy), dojrzałe (6 miesięcy - 1 rok) oraz blogi profesjonalne (powyżej 1 roku).

Blogami firmowymi roku 2008 zostały:

Blog Sensors blog.sensors.pl - kategoria blogi młode (3-6 miesięcy)

Blog mBank mbank.pl/blog - kategoria blogi dojrzałe (6 mies. - 1 rok)

Blog E-lady blog.e-lady.pl - blogi profesjonalne (powyżej 1 roku).

Szczegółowe wyniki konkursu dostępne są na blogu Blogifirmowe.wordpress.com. Efektem konkursu jest powstanie otwartego Katalogu blogów firmowych.

Inicjatorem i organizatorem konkursu jest Dominik Kaznowski.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.