BUDOWNICTWOonline rozbudowuje zasięg

Nowy lider wśród internetowych biur sprzedaży w kategorii "Budownictwo i nieruchomości".

BUDOWNICTWOonline, specjalistyczna sieć reklamowa osiągnęła największy zasięg wśród witryn w kategorii "Budownictwo i Nieruchomości", wynika z najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2008.

W zasięgu sieci BUDOWNICTWOonline znajduje się 1 234 209 internautów (real users). W tej kategorii kolejne miejsca zajmują: IDMnet (1,18 mln), Adnet (1,03 mln), GazetaDOM (0,98 mln), ARBOnetwork (0,59 mln), Onet.pl (0,21 mln), Wirtualna Polska (0,17 mln) i o2.pl (0,17 mln).

- Rozpoczęliśmy działalność niespełna rok temu, na trudnym i wymagającym rynku, mając za rywali duże reklamowe sieci internetowe i największe w kraju portale. Przez okres tych kilku miesięcy nasz zespół wykonał tytaniczną pracę, której teraz efekty widzimy. Jesteśmy pierwszym biurem sprzedaży w naszej kategorii. - komentuje wyniki Iwo Gałecki, dyrektor generalny domu mediowego Cormedia.

BUDOWNICTWOonline to należąca do domu mediowego Cormedia, pierwsza w Polsce internetowa sieć tematyczna, która działa w obszarze budownictwa i nieruchomości.

-Decyzja aby skupić się na jednej branży i budować sieć tematyczną poświęconą budownictwu i nieruchomościom była przemyślana.- dodaje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia. -Przekonaliśmy do siebie witryny i klientów. Docieramy do bardzo atrakcyjnego pod względem reklamowym użytkownika internetu.

Sieć specjalizuje się w obsłudze reklamowej witryn poświęconych budownictwu, rynkowi nieruchomości oraz urządzaniu wnętrz i należy do niej ponad 50 sprofilowanych serwisów.