Sierpniowy ranking serwisów tematycznych

W kategorii "praca" na pozycję lidera wraca Pracuj.pl, a serwisy rekrutacyjne Agory tracą prawie 2 punkty procentowe zasięgu. Witryny sportowe Onetu przyciągają coraz większą liczbę internautów, a w kategorii "budownictwo i nieruchomości" ostro w dół spadają serwisy należące do WP i o2.pl. Prezentujemy najpopularniejsze polskie witryny w trzynastu kategoriach tematycznych.

KATEGORIA TURYSTYKA

Wirtualna Polska spada z 4. na pozycję z 5. Na zasięgu traci Grupa Wakacje.pl i spada z zajmowanego w sierpniu 6. miejsca. W skład Grupy wchodzą 23 serwisy zarejestrowane w domenach określających nazwę kraju np. cypr.pl, dominikana.pl czy też tunezja.pl.

Podobnie jak kategorii "styl życia", tak i tu obserwujemy awans G+J, mimo nie zwiększenia przez grupę zasięgu.



KATEGORIA NOWE TECHNOLOGIE

Zestawinie otwiera IDG, które w sierpniu zanotowalo wzrost zasięgu. W kategorii "nowe technologie" zasięg zwiększa również Onet.pl, co daje mu awans z 5. na 4. miejsce. Grono użytkowników zwiększa również Interia.pl, która mimo to wciąż na 2. pozycji.



KATEGORIA PRACA

Roszada na samym szczycie zestawienia. Po dwu miesięcznym okresie, podczas którego Gazeta.pl stała na czele kategorii "praca", nadszedł czas na detronizację. W sierpniu pozycja lidera znów należała do Pracuj.pl. Skąd ten wynik? W sierpni Gazeta.pl straciła prawie 2 punkty procentowe zasięgu.

Należy spodziewać się sporego wzrostu zasięgu u obu graczy w październiku, ponieważ właśnie w tym miesiącu oba serwisy zorganizowały targi pracy online.

Z 6. na 5 awansuje Money.pl - Praca. Spada i traci zasięg Grupa Jobs.pl - z 15. na 17. miejsce.



KATEGORIA SPOŁECZNOŚCI

W kategorii "społeczności" o 0,7 punktu procentowego zasięg zwiększa serwis społecznościowy należący do firmy Gadu-Gadu. Z 5. na 6. miejsce spada Fotka.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.