Pro-Creation dla Colgate-Palmolive

Agencja marketingu interaktywnego Pro-Creation stworzy trzynaście równoległych serwisów internetowych, których celem jest edukacja w zakresie utrzymywania higieny jamy ustnej. Projekty realizowane są w ramach ogólnoeuropejskiego programu Colgate, prowadzonego pod nazwą Oral Health Month (OHM).

Zadaniem Pro-Creation jest stworzenie równoległych serwisów o spójnej kreacji, wykonanie lokalnej adaptacji projektów oraz ich integrację z systemem CMS do zarządzania treścią (Vignette). Wart podkreślenia jest fakt, że adaptacje na rynki lokalne różnią się między sobą. W niektórych krajach, także w Polsce, Pro-Creation opracowała środowisko bazodanowe, zintegrowane z serwisem. W innych adaptacjach uruchomiono narzędzia rejestracji dla stomatologów, mapy interaktywne oraz quizy dla użytkowników past Colgate.

Wersja PolskaWersja Polska

Projekt Colgate OHM obejmuje obecnie trzynaście państw, m.in.: Niemcy, Hiszpanię i Wielką Brytanię.

W ramach projektów agencja współpracuje z centralą firmy Colgate-Palmolive, brand managerami w poszczególnych krajach, dostawcą technologicznym dla Colgate-Palmolive (amerykańską firmą VML) oraz stronami trzecimi, np. organizatorem kuponów zniżkowych (Couponstar) w Wielkiej Brytanii.

Wersja z Wielkiej BrytaniiWersja z Wielkiej Brytanii

"Dotychczas dla tej firmy realizowaliśmy już zagraniczne projekty, jednakże tegoroczny - Colgate OHM - jest jednym z większych i najbardziej złożonych" - powiedział Damian Szalewicz, wiceprezes zarządu agencji Pro-Creation.

Jedenaście projektów jest już dostępnych w sieci. Obecnie trwają prace nad ukończeniem serwisów w Holandii i Grecji. Uruchomione już projekty to m.in. Niemcy, Hiszpania, Wielka Brytania czy Polska.

Wersja NiemieckaWersja Niemiecka

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.