17 mln zł z CRM

Prokom Software podpisał z Sofrecom umowę na podwykonawstwo w pierwszej fazie wdrożenia systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej. Gdyńska spółka zarobi 17,3 mln zł z kontraktu opiewającego na 67 mln zł.

W ramach umowy Prokom dokona migracji danych, zaprojektuje ponadto i wykona platformę integracyjną pomiędzy obecnymi systemami w TP S.A. a nowym systemem CRM. Prokom ma także zapewnić wsparcie uruchomienia systemu i przeprowadzenie szkoleń. Prokom otrzyma w ramach umowy z Sofrecom 17,3 mln zł.

Sofrecom Polska to spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska. W październiku wygrała przetarg na dostarczenie nowego CRM dla operatora. Podpisana przez nią niedawno umowa na realizację pierwszej fazy wdrożenia w TP S.A. systemu CRM opiewa na 67 mln zł i zakłada dokonanie pilotażowego wdrożenia systemu w rejonie poznańskim. Platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft 8 CRM.