Spotlery na telefonach widzów VIVA TV

MTV Networks Polska podpisała umowę z agencją marketingu mobilnego Telecom Media, na mocy której emitowane będą graficzne reklamy komórkowe wszystkim widzom stacji VIVA TV biorącym udział w smsowych grach i zabawach.

Sprzedażą nowego nośnika reklamowego zajmie się zarówno At Media - Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych reprezentujący MTV Networks Polska w zakresie reklamy TV i internetowej, jak i agencja Telecom Media w ramach sieci reklamy mobilnej Spotler MoNet.

Czym tak naprawdę jest przeznaczony na telefony komórkowe spotler? - "Spotler to banner lecz nie do końca ma taką postać jak te w internecie" - tłumaczy Kamila Kuczyńska, Marketing Manager Telecom Media. - "Podstawowa różnica polega na tym, że bannery internetowe pojawiają się na podstronach z treściami redakcyjnymi, Spotler zaś pojawia się zawsze jako całoekranowa reklama w momencie gdy użytkownik komórki czeka na pobranie obiektu multimedialnego (np. tapety czy dzwonka), który zamówił od naszej firmy jako dostawcy kontentu multimedialnego" - mówi Kamila Kuczyńska.

Spotlery emitowane będą na telefonach widzów VIVY, którzy wezmą udział w konkursach SMS-owych. - "Widz, który bierze udział w jakiejś zabawie SMS-owej lub konkursie wysyła na podany na ekranie numer wiadomość tekstową, a my następnie na jego numer telefonu wysyłamy link wap prowadzący do gadżetu (np. tapety czy dzwonka), który jest tzw. nagrodą gwarantowaną, którą użytkownik otrzymuje od stacji lub reklamodawcy. W trakcie pobierania tego obiektu użytkownik widzi reklamę czyli Spotlera." - mówi Kamila Kuczyńska.

MTV Networks Polska szczególnie dużego potencjału tej formy reklamy upatruje w tzw. Projektach 360, czyli projektach reklamowych realizowanych dla klientów firmy z wykorzystaniem wszystkich typów mediów z jej portfolio.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.