Citylajf - internetowy serial o korporacji oraz... produktach LG i Mazdy

W środę, 15 października oberzeć będzie można pierwszy odcinek internetowego serialu "Citylajf", opowieści o ludziach pracujących w korporacjach nakręconej przez dom mediowy MindShare za pieniądze dwóch swoich klientów - LG oraz Mazdy.

"CityLajf" - serial wyreżyserowany przez dyrektora MindShare Performance & Entertainment Dariusza Przychodę opowiada o młodych ludziach pracujących w korporacjach. Czyli miejscach, gdzie wielu z nas męczy się na co dzień. W korporacjach, w których nawet szefowie są trybikami w globalnej maszynie i guzik mają do powiedzenia... - czytamy na stronie głównej projektu.

Odcinki serialu (krótkie: 7-8 minutowe) dostępne będą w portalu Wirtualna Polska, a pierwszy z dziesięciu nakręconych obecnie, ukaże się 15 października. Jak podaje Wyborcza.pl powstanie kolejnej serii odcinków uzaleznione jest od popularności serialu, który obejrzeć musi co najmniej 400 tys. widzów.

W "CityLajf" oprócz znanych ze szklanego ekranu gwiazd (m. in. Michała Lesienia, Waldemara Błaszczyka, Rafała Królikowskiego czy Jolanty Wołłejko) "wystąpią" produkty LG i Mazdy, firm które złożyły się na jego produkcję. Przez cały czas będą one widoczne również na witrynie, na której będzie można oglądać serial.

Citylajf.pl i 'product placement' LG oraz MazdyCitylajf.pl i "product placement" LG oraz Mazdy

To nowe, bardziej zaawansowane podejście do reklamy typu "product placement", od którego całkiem już niedaleko do wyprodukowania całego programu przez firmę komercyjną wedle własnego scenariusza i z własnymi markami. Taka forma promocji, która jest coraz bardziej popularna za Zachodzie nazywana jest "branded entertainment".

Podobny do "Citylajf" projekt o nazwie "Alleshow" stworzył w minionym roku dom mediowy Starcom. Serial, który wyróżniony został w konkursie Media Trendy był swoistym reality show opowiadającym o urządzaniu mieszkania za pośrednictwem platformy aukcyjnej Allegro.

Producenci "Citylajf" zapraszają na casting również widzów serialu, a także zachęcają do przesyłania swoich ciekawych opowieści, które uzupełnić mogą scenariusz. Zorganizowany jest też konkurs, w którym wygrać można cenne nagrody.

Źródła: http://wyborcza.pl, http://citylajf.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.