Jacek Gadzinowski w Momentum Worldwide

Jacek Gadzinowski objął stanowisko Business Development Director'a w agencji marketingowej Momentum Worldwide (McCann Worldgroup).

W agencji Momentum Worldwide Gadzinowski odpowiedzialny będzie za współtworzenie i realizację strategii rozwoju agencji, rozwój portfolio klientów i ich projektów oraz efektywne zastosowanie digital, ad-game, mobile marketingu w ramach kampanii zintegrowanych.

Jacek Gadzinowski w Momentum Worldwide
Gadzinowski przed przejściem do Momentum Worldwide pracował na stanowiskach managerskich w Onet.pl/ITI, Cenega Poland, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Agito.pl. W sklepie internetowym Agito.pl Gadzinowski odpowiedzialny był m.in. za prowadzenie działań z zakresu public relations w kontekście zbliżającego się debiutu na GPW.

Zajmował się strategią i komunikacją rynkową (ATL, BTL, PR, media i interactive). Zdobył także doświadczenie jako kupiec usług mediowych i marketingowych oraz dziennikarz w prasie i vortalach branżowych poświęconych elektronicznej rozrywce. Prywatnie miłośnik pływania, filmów z Jamesem Bondem i podróży. Gadzinowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.

Momentum Worldwide jest agencją marketingu zintegrowanego funkcjonującą w strukturach McCann Worldgroup. Agencja łączy tradycyjne metody BTL i marketingu bezpośredniego z nowoczesnymi rozwiązaniami świata cyfrowego.