Znam.to - serwis social shoppingowy od Agory

W nowym serwisie społecznościowym Agory użytkownicy dzieląc się informacjami i własnym doświadczeniem zamieszczają recenzje oraz oceny produktów.

Rekomendacje podzielone są na kilkanaście działów, m. in.: "Dla dziecka", "Dom i wnętrze", "Muzyka", "Książki", "Odzież i obuwie", "Dla zwierząt", "Fotografia", w obrębie których znajdują się liczne podkategorie. Istnieje też możliwość przeglądania i dodawania rekomendacji wg marek produktów.

Do dyspozycji użytkowników jest także bogaty katalog tagów określających upodobania czy styl życia, za pomocą których można nie tylko przeczytać recenzje interesujących produktów, ale również wybrać preferowanego autora poszukiwanej rekomendacji (czy ma to być np. perfekcyjna pani domu, audiofil czy młody ojciec). Dopełnieniem społecznościowego serwisu rekomendacji jest firmowy blog.

Znam.toZnam.to

Serwis Znam.to wpisuje się w nowy trend w sieci zwany "social shoppingiem", który w dużej mierze działa jak porównywarka jakości i jest kolejnym etapem rozwoju znanych internautom porównywarek cen - mówi Izabela Dauksza, szef projektu Znam.to.

Wzrost popularności społecznościowych rekomendacji i recenzji oraz duży stopień zaufania, jakim obdarzani są ich autorzy - prosumenci znajduje odzwierciedlenie w nowych polskojęzycznych inicjatywach działąjących w duchu "social shoppingu" (m. in. chce.to, cokupic.pl, sondi.pl). Zagraniczne ikony tego typu serwisów to m. in. Thisnext.com oraz Kaboodle.com.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.