K2 Internet dla Play

Agencja K2 Internet S.A. w ramach współpracy z marką Play przygotowała nową odsłonę portalu www.playmobile.pl, prezentującego zarówno ofertę dla klientów indywidualnych, jak

i biznesową dla firm.

Wprowadzanie zmian w części serwisu z "ofertą indywidualną" rozpoczęło się w kwietniu br. i całościowo zakończyło się we wrześniu. Zmodyfikowany serwis playmobile.pl zajął drugie miejsce w rankingu stron internetowych operatorów komórkowych, przygotowanym na zlecenie "Gazety Prawnej".

Oferty dla klientów indywidualnych i biznesowych w portalu zróżnicowano kolorystycznie.

Aby ułatwić dokonanie wyboru, rozbudowano i udoskonalono również prezentację modeli telefonów dostępnych w ofercie operatora oraz wprowadzono dużą ilość wizardów ofertowych w całym portalu. Zmiany wprowadzono na podstawie wyników analizy użyteczności portalu, wykonanej przez firmę badawczo-konsultingową Komitywa.com.

Współpraca K2 Internet z Play trwa już ponad 2 lata. Od momentu oficjalnego startu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play dwie odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy - Play dla Firm, kilka miniserwisów, tutoriale do telefonów, szatę graficzną sklepu internetowego, i platformy do sprzedaży kontentu multimedialnego - Playnet, filmy wiralowe, a kilka dni temu także stronę promocyjną i kampanię internetową imieninyplay.pl.

Ponadto K2 Internet prowadzi stałą obsługę portalu marki Play.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.