Hypermedia dla Reeboka

Lokalne serwisy jesiennych kampanii firmy Reebok: reebok.sport.pl oraz reebok.wrzuta.pl stworzone zostały przez agencję Hypermedia, która odpowiedzialna była również za lokalizację działań reklamowych w innych krajach oraz za planowanie i zakup mediów w internecie w Polsce.

W pierwszej kampanii przebiegającej pod hasłem "Graj według własnych reguł" Reebok zachęca do udziału w otwartej rekrutacji na ambasadora marki w dyscyplinie piłka nożna. Oprócz adaptacji działań globalnych, agencja Hypermedia była również odpowiedzialna za przygotowanie dedykowanej strony w ramach portalu sport.pl (reebok.sport.pl) - mówi Malwina Żurek, group account manager w agencji Hypermedia. Kampania emitowana jest na stronach piłkarskich należących do sieci AdNet, ARBOmedia, IDMnet, na portalu Interia.pl oraz Gadu-Gadu.

Druga kampania skierowana jest do aktywnych kobiet. Pod adresem reebok.wrzuta.pl znajduje się serwis przygotowany we współpracy z portalem O2, w którym polskie trenerki z Reebok University prezentują układy fitness. Użytkowniczki mogą także wziąć udział w specjalnie przygotowanym dla nich konkursie. W działaniach reklamowych zostały wykorzystane pakiety witryn skierowanych do kobiet w sieciach: AdNet, ARBomedia i Gadu-Gadu.

reebok.wrzuta.plreebok.wrzuta.pl

Adaptacją globalnej linii kreatywnej na potrzeby polskiej edycji obu kampanii, zajęła się agencja Hypermedia.

Źródło: http://www.hypermedia.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.