Agora dostarcza ogłoszenia rekrutacyjne

Od września Agora rozpoczyna współpracę z dwoma serwisami: InternetPR.pl i Poradnikhandlowca.com.pl. W ramach kooperacji, serwisy rekrutacyjne Agory (GazetaPraca.pl i Pracawsprzedaży.pl) będą dostarczały nowym partnerom ogłoszenia z rynku pracy. Nie są to pierwsze tego rodzaju umowy, jakie Agora zawiązała w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

InternetPR jest społecznością osób związanych z public relations. Ogłoszenia o pracę są automatycznie pobierane z portalu GazetaPraca.pl i udostępniane na InternetPR w sekcji Giełda Pracy. Oferty są segregowane w dwóch kategoriach: "Marketing" oraz "Media, Sztuka i Rozrywka". Zasięgiem obejmują wszystkie województwa.

Kolejny partner Agory to serwis o tematyce handlowej - Poradnikhandlowca.com.pl. Jego grupę docelową stanowi kadra kierownicza sieci handlowych, kierownicy oraz właściciele marketów, sklepów i hurtowni branży FMCG. - "Współpraca dwóch ściśle sprofilowanych serwisów pozwoli efektywnie dotrzeć do użytkowników z branży handlowej. A kolejny ważny kontrakt z popularnym serwisem przyczyni się także do zwiększenia grona użytkowników naszego portalu i liczby aplikacji spływających na opublikowane ogłoszenia." - mówi dr Dorota Bachman, dyrektor serwisów rekrutacyjnych Agory.

internetPR.plinternetPR.pl

W ramach współpracy, która ruszyła z początkiem września, Poradnikhandlowca.com.pl prezentować będzie wyszukiwarkę ofert pracy z serwisu Pracawsprzedaży.pl oraz linki do ogłoszeń. Wydawcą serwisu Poradnikhandlowca.com.pl jest Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk", które wydaje również "Poradnik Handlowca".

Współpraca z portalem Poradnikhandlowca.com.pl i InternetPR to kolejne, w ciągu ostatnich kilku miesięcy, partnerstwa Agory z profilowanymi serwisami tematycznymi. Poprzednio zawarto umowy o współpracy serwisu GazetaPraca.pl z portalami IDG.pl (www.praca.idg.pl, maj 2008r.) i Mediarun.pl (www.kariera.mediarun.pl, lipiec 2008 r.) oraz umowę partnerską pomiędzy serwisem dla branży finansowej Jobspot.pl a portalem ekonomicznym Bankier.pl (www.praca.bankier.pl, czerwiec 2008). Wszystkie partnerstwa wpisują się w strategię ukierunkowaną na zwiększenie efektywności ofert publikowanych w serwisach spółki.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.