Trader.com reklamuje swój serwis w telewizji

Należący do Trader.com serwis Domiporta.pl rozpoczyna kampanię reklamową. Kampania w pierwszym etapie obejmuje telewizję i internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe GGK, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink. Spoty telewizyjne wyreżyserował Bartek Ignaciuk.

Agora nabyła w maju 100% akcji spółki Trader.com - właściciela serwisu Domiporta.pl. Domiporta.pl obecna jest na rynku serwisów z ogłoszeniami nieruchomościowymi od dwóch lat i skupia ok. 350 tys. użytkowników miesięcznie (wg czerwcowych wyników Megapanelu PBI/Gemius). Ogłoszenia z Domiporta.pl dostępne są w serwisach partnerskich: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl oraz Inwestycje.pl.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.