NetSprint z reklamą kontekstową na Litwie

Pierwsze poza Polską wdrożenie systemu reklamy kontekstowej NetSprint Adserver stało się faktem. Klientem jest litewska firma Textads.

Wdrożenie systemu reklamy kontekstowej NetSprint Adserver na Litwie to element nowej strategii firmy polegającej na wykorzystywaniu doświadczeń i rozwiązań stworzonych w Polsce do ekspansji na rynki zagraniczne.

W najbliższej przyszłości planujemy dalszy rozwój systemu NetSprint Adserver dla naszych partnerów litewskich oraz wzbogacanie go o kolejne funkcjonalności - zapowiada Maciej Musioł, Dyrektor Pionu Rozwiązań Reklamowych w firmie NetSprint. Jeszcze w tym roku Spółka planuje pozyskanie kolejnych zagranicznych klientów na swoje rozwiązania.

Do litewskiej firmy Textads będącej klientem Netsprint należy największa sieć reklamy kontekstowej działająca na Litwie, Łotwie i w Estonii. Dzięki stworzonemu przez NetSprint rozwiązaniu, Textads może zarządzać emisją reklam na kilkuset litewskojęzycznych serwisach internetowych, a do końca miesiąca system będzie obsługiwał również łotewskie i estońskie strony internetowe współpracujące z Textads.

System reklamy kontekstowej służy do zarządzania powierzchnią reklamową na stronach internetowych oraz do emisji reklam kontekstowych w ramach sieci serwisów partnerskich.

System umożliwia opisywanie reklam słowami kluczowymi, co sprawia że są one kontekstowo dopasowane do zawartości danej strony. Reklamy dobierane są również w oparciu o kategorie serwisów oraz wskaźniki maxCPC (maksymalna zadeklarowana przez reklamodawcę cena, którą jest gotowy zapłacić za kliknięcie) oraz CTR (stosunek liczby kliknięć do ogólnej liczby wyświetleń). Iloczyn wszystkich tych parametrów decyduje, na jakim serwisie i w jakiej kolejności pojawi się reklama.

Źródło: http://www.netsprint.eu