Sondaże z LinkedIn na CNBC

CNBC nawiązało współpracę z serwisem LinkedIn, na podstawie którego stacja telewizyjna o tematyce finansowej emitować będzie treści stworzone przez 27 milionową rzesze użytkowników serwisu LinkedIn.

CNBC, która jest częścią General Electric Co, zintegruje funkcjonalność LinkedIn ze swoją stroną CNBC.com. Pozwoli to użytkownikom LinkedIn komentować wiadomości na bieżąco ukazujące się na CNBC.com. Z kolei stworzone przez społeczność LinkedIn treści (takie jak sondaże i ankiety) będą emitowane na antenie stacji telewizyjnej CNBC.

"Od teraz będziemy w stanie generować fascynujące, nowe wiadomości dla CNBC," powiedział Dan Nye, CEO LinkedIn.

Współpraca z CNBC to już kolejne porozumienie, jakie LinkedIn zawarło w ostatnim czasie. W lipcu serwis społeczności biznesowych podpisał umowę reklamową z gazetą New York Times. W czerwcu LinkedIn zdobył 53 mld USD od inwestorów, na czele których stoi private equity Bain Capital.

W roku 2007 natomiast, BusinessWeek dodał funkcjonalność, dzięki której po najechaniu na nazwę firmy pojawiającą się w artykule, można łatwo odnaleźć jej pracowników, którzy zapisani są już w LinkedIn.

Kolejne działania LinkedIn związane są z chęcią przyciągnięcia na serwis użytkowników z dużo większego Facebooka, który również skupia bardzo silną społeczność profesjonalistów.

Źródło: Reuters