Zmiany personalne w Interia.pl

W lipcu nastąpiło kilka istotnych zmian w strukturze i obsadzie stanowisk w Dziale Handlowym Interia.pl. Dariusz Pietrzykowski objął stanowisko Dyrektora Pionu Klientów Kluczowych, a Jakub Szcześniak został Dyrektorem Pionu Produktu Reklamowego. Zmiany w strukturze i składzie działu nie wpłynęły na jego funkcjonowanie ani politykę.

Jakub Szcześniak jest absolwentem Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych w Szkole Głównej Handlowej. Prawie rok spędził w Japonii, pracując z ramienia Krajowej Izby Gospodarczej na światowej wystawie Expo 2005 w Archi. Zanim rozpoczął pracę w Interia.pl, zdobywał doświadczenie zawodowe w ARBOmedia Polska oraz w portalu Onet.pl. We wrześniu 2006 roku rozpoczął pracę w Interia.pl, początkowo jako Specjalista ds. wsparcia sprzedaży, później Starszy specjalista, by od lipca br. objąć stanowisko Dyrektora Pionu Produktu Reklamowego.

Dariusz Pietrzykowski jest absolwentem Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Z branżą mediową związany jest od 13 lat. Karierę zawodową rozpoczynał od pracy w agencji reklamowej, następnie 9 lat spędził w Biurze Reklamy TV Polsat i TV4. W Interia.pl pracuje od ponad 3 lat - początkowo jako Kierownik projektów specjalnych, następnie Kierownik marketingu sprzedaży, współtworzył także Dział Klientów Kluczowych. Od lipca br. został Dyrektorem Pionu Kluczowych Klientów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.