Nowe narzędzia społecznościowe w Sport24.pl

Użytkownicy serwisu sportowego z portolio Platformy Mediowej Point Group otrzymali nowe narzędzia wzmacniające i budujące różne kontakty społecznościowe.

Fankluby idoli (zarówno sportowców, jak i całych drużyn), możliwość tworzenia własnych blogów oraz siatek znajomych, rozbudowane profile oraz czarne listy, na które można trafić za niecenzuralne komentarze - to nowe narzędzia społecznościowe, z których mogą korzystać użytkownicy portalu Sport24.pl.

Dodatkowo można wysyłać wiadomości za pośrednictwem portalu, tworzyć listy ulubionych miejsc w sieci, własny kalendarz imprez oraz galerie zdjęć - nie tylko sportowych.

W ten sposób tworzymy społeczność, którą łącza zainteresowania i która jednocześnie identyfikuje się z portalem - mówi Artur Racicki, prezes zarządu Sport24.pl. Dodaje, że ta grupa będzie w najbliższej przyszłości swego rodzaju dźwignią dla wzrostu oglądalności serwisu. Użytkownicy, którzy zaczną korzystać z narzędzi, będą zapraszać swoich znajomych i grupa kibiców tworzących portal będzie rosła może nie w postępie geometrycznym, ale na pewno zauważalnie - dodaje.

PMPG chwali się, iż Sport24.pl to największy polski portal sportowy o charakterze społecznościowym. W czerwcowym rankingu serwisów tematycznych Megapanelu PBI/Gemius zarówno w kategorii "Sport" jak i "Społeczności" nie znalazł się on jednak w pierwszej dwudziestce - odwiedziło go zaledwie 72 234 unikalnych użytkowników, co dało serwisowi 0,48% zasięg.

Źródło: http://www.point-group.pl