Weblocus dla Leroy Merlin

Weblocus, marka z grupy Adv.pl, przeprowadziła działania wizerunkowe dla Leroy Merlin.

Kampania wizerunkowa dla Leroy Merlin przebiegała dwutorowo. Z jednej strony Weblocus posłużył się linkami sponsorowanymi w wyszukiwarce Google. Z drugiej - zastosowano reklamę kontekstową Google w sieci serwisów zrzeszonych w AdSense. Dzięki zastosowaniu tych dwóch źródeł akcji - w znaczący sposób zwiększono zasięg oddziaływania całej kampanii. Udział wejść z linków AdWords na serwis w stosunku do wszystkich wejść wyniósł aż 27%.

Kampania w modelu PPC (pay per click) została ukierunkowana na promocję nowego serwisu www.wiecejinnowacji.pl. Aby podkreślić oferowane przez Leroy Merlin innowacyjne i funkcjonalne rozwiązania dla domu i ogrodu, na serwisie zaprojektowano prezentacje oferowanych produktów w technologii Flash.

Żeby zwiększyć ruch na serwisie, w Google wykorzystano frazy powiązane z kategoriami promowanych produktów, np. "oświetlenie łazienki", "mikrowiertarki", "sejfy elektroniczne", "panele PCV" i inne. Ponadto wykupiono słowa kluczowe nawiązujące do przekazu reklamowego pojawiającego się w mediach (np. "innowacyjne rozwiązania", "nowoczesne dekoracje"). "Jako firma świadomie i konsekwentnie prowadząca działania promocyjne w Internecie - chcieliśmy dotrzeć do osób, które zapoznały się z ofertą w prasie lub telewizji i w wyszukiwarkach szukały bardziej szczegółowych informacji - deklaruje Michał Russak, przedstawiciel Leroy Merlin Polska. - Osoby te oczywiście posługiwały się frazami znanymi z mediów offline".

Działania PPC prowadzone były równolegle z innymi kampaniami internetowymi (takimi jak display i direct mailing) oraz akcjami promocyjnymi w TV, radio, prasie i outdoorze. Działania wizerunkowe wsparte zostały reklamami kontekstowymi, które pojawiły się m.in. w serwisach o tematyce ogrodowej, wnętrzarskiej, budowlanej oraz poświęconej innowacjom.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.