Czerwcowy ranking serwisów tematycznych

Prezentujemy najpopularniejsze polskie witryny w dwunastu kategoriach tematycznych. Dane pochodzą z badania Megapanel PBI/Gemius. O przyporządkowaniu witryn do poszczególnych kategorii decyduje Rada Badania PBI/Gemius. Internet Standard zajmuje się jedynie publikacją wyników.

KATEGORIA INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA

O 2,63 punktu procentowego zwiększył zasięg lider stawki, czyli serwisy informacyjne należące do Onet.pl. Bardzo zauważalny jest w tym przypadku wzrost liczby użytkowników (real users), która wynosi teraz ponad 5 mln (w maju było to ok. 4,5 mln).

Grupa Media Regionalne awansuje na 7. z 8. pozycji. Grupa Axel Springer zdobywa 8. miejsce (w maju zajmowała 10.)

Do stawki dołączył Polsat.com.pl plasując się na wysokim 15 miejscu. Z 20. na 17 awansuje Gery.pl.



KATEGORIA KULTURA I ROZRYWKA

W tej kategorii bardzo konserwatywnie - pierwsze 12 pozycji pozostaje bez zmian. Emuzyka.pl spada z 16. na 17. miejsce.



KATEGORIA MOTORYZACJA

O2.pl awansuje z 8. na 7. pozycję. Grupa V10.pl w górę o 2 oczka na 10. miejsce. Na 18. z 19. awansuje wyszukiwarka ogłoszeń motoryzacyjnych Wroom.pl, o której głośno było ostatnio w związku z aferą wokół Adreso.pl.



KATEGORIA, BIZNES, FINANSE, PRAWO

Spory wzrost popularności zaliczyło o2.pl, którego serwisy biznesowe wzniosły się z 17. na 13. pozycję. Jest to dosyć obiecujący wynik, biorąc pod uwagę, że serwisy o2.pl pojawiły się w tej kategorii zaledwie w zeszłym miesiącu. Ciekawe co przyniosą kolejne miesiące, zwarzywszy że w sierpniu ruszył już Notowany.pl - kierowany do graczy giełdowych, i bardzo możliwe że wkrótce pojawią się kolejne serwisy biznesowe od o2.

Serwisy biznesowe INFOR.pl awansują na 7. pozycję.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.