ARBOinteractive na iPhonie

ARBOinteractive wprowadza możliwość targetowania reklamy tylko i wyłącznie na iPhone'a.

Obecnie jedyną dostępną formą reklamową jest triple billboard 750×300 w formacie gif. Jako że jest to aż trzykrotnie większa forma od standardowej, jest doskonale widoczna na ekranie telefonu Apple'a. Reklama wyświetlana jest na witrynach wchodzących w skład ARBOzasięgu, a także na stronach BizOn media. Są to np. eGospodarka.pl, GazetaPrawna.pl, MediaRun.pl, NowoczesnaFirma.pl, rzeczpospolita.pl, salon24.pl, WIZAZ.pl, V10.pl, Trendz.pl, gry-online.pl, kozaczek.pl czy MTV.pl

ARBOinteractive A.G. to podmiot wydzielony z ARBOmedia A.G., skupiający całość działań grupy związanych z Internetem. W jego strukturę wchodzą wszystkie działy internetowe europejskich oddziałów grupy ARBOmedia.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.