Notowany.pl - społecznościowy serwis graczy giełdowych

Wystartował kolejny serwis społecznościowy stworzony przez spółkę o2.pl - tym razem adresowany do graczy giełdowych i innych użytkowników zainteresowanych notowaniami i analizami z parkietu warszawskiego i nie tylko.

Kto traci, a kto na giełdzie zyskuje? Jak wykorzystać hossę i kiedy uciekać przed giełdową bessą? W co inwesować i dlaczego? Być może odpowiedzi na te pytania znajdą użytkownicy nowego serwisu uruchomionego 12 sierpnia przez o2.pl, który poświęcony jest szeroko pojętej tematyce giełdowej.

Notowany.pl to zarówno serwis społecznościowy, a więc miejsce kontaktów i wymiany opinii graczy giełdowych. To również agregator treści z czołowych, polskich i światowych mediów przybliżających problematykę parkietu i wpływajacej na nią sytuacji ekonomicznej. Trzecim podstawowym filarem serwisu są autorskie i profesjonalne analizy publikowane przez ekspertów stale współpracujących z Notowany.pl. (Zbigniewa Papińskiego, Wojciecha Suchomskiego i Pawła Jusia).

Ten serwis ma przede wszystkim zachęcić i ośmielić graczy giełdowych - zarówno profesjonalistów jak i amatorów - do publikowania własnych sądów i analiz giełdowych - mówi Michał Brański, członek Zarządu o2.pl. Chcemy również umożliwić dostęp nie tylko do oficjalnych notowań i wykładni giełdowych, ale również dostarczać treści związane z całą otoczką działania branży i specyfiki gry giełdowej, także tych, które nie zawsze znajdują się na pierwszych stronach gazet.

Notowany.plNotowany.pl

Twórcy Notowany.pl zapewniają, iż serwis będzie sukcesywnie udoskonalany i wzbogacany funkcjonalnościami przede wszystkim ułatwiającymi kontakty społecznościowe (m. in. możliwość łączenia się w grupy, wdrożenie miechanizmów wzajemnej rekomendacji, premiowanie najbardziej aktywnych i skutecznych użytkowników oraz publikowanych przez nich analiz i treści).

Zadowoleni będziemy, jeśli w przeciągu najbliższego kwartału z serwisu miesięcznie korzystać będzie 250-300 tys. real users - mówi o planach zasięgowych nowej inicjatywy o2.pl Michał Brański.

Mając na uwadze fakt, że część giełdowych graczy raczej nie jest specjalnie skłonna i chętna do dzielenia się z innymi swą "genialną" strategią na granie i zarabianie pieniędzy, ciekawe czy zamierzone przez twórców serwisu cele uda się osiągnąć.

Rafał Jabłoński, Marketing Communication Manager Money.pl
Przyglądając się pozycji serwisów biznesowych grupy o2 trudno zakładać, że notowany.pl stanie się istotnym graczem w tym obszarze. Money.pl włożyło wiele pracy w zbudowanie modelu zdobywania wiarygodności przez użytkowników na MyStock.pl (jako bonus oferujemy już dziś notowania GPW on-line za darmo). Bez wiarygodności dostawców opinii i komentarzy, w modelu user generated content, serwis dotyczący giełdy będzie tylko polem do rozsiewania niesprawdzonych pogłosek, co w konsekwencji szybko zniechęci do niego osoby zainteresowane. Cieszy

nas, że o2.pl dostrzegło potencjał w społeczności skupionej wokół giełdy i rynków kapitałowych - to dowodzi słuszności strategii objętej przez grupę Money.pl w zeszłym roku, jednak przed nimi jeszcze sporo pracy i nabierania doświadczenia w trudnej kategorii serwisów biznesowych. Dla nas budowa MyStock.pl była tym łatwiejsza, że społeczność osób zainteresowanych giełdą istniała na naszym serwisie giełdowym w portalu Money.pl już od kilku lat.

Nasi użytkownicy organizują spontanicznie ogólnopolskie zloty, na bieżąco kontaktują się między sobą, zaś obecnie czynnie pomagają budować MyStocka dzieląc się swoimi opiniami i potrzebami w zakresie informacji.

Aktualizacja: 13 sierpnia 2008 14:28
Dodano komentarz Rafała Jabłońskiego, Marketing Communication Managera z Money.pl
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.