Express zachęca do wynajmu samochodów

ExpressYourself to część długoterminowej kampanii wizerunkowej wypożyczalni samochodów Express. Organizatorzy akcji podają, że podczas 7 tygodni trwania konkursu stronę expressyourself.pl odwiedziło 250 tyś unikalnych użytkowników.

Pomysł kampanii polegał na zachęceniu internautów do stworzenia ciekawie wglądających samochodów na stronie www.expressyourself.pl. 16 sierpnia na Krakowskim Kazimierzu odbędzie się prezentacja zwycięskich projektów naniesionych na dwadzieścia kabrioletów. "ExpressYourself to największa kampania marketingowa na rynku Rent a Car w Polsce" - mówi Jacek Klukowski, Dyrektor Marketingu Grupy PGD, do której należy Express.



Do współpracy nad projektem wypożyczalnia Express zaprosiła Streetcom Word of Mouth Media, pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w marketingu szeptanym oraz członków grupy Walldesign.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.