Semantika: Usability nie musi być nudne

Agencja interaktywna Empathy stworzyła niezależny zespół specjalizujący się w nowoczesnej promocji firm w internecie z wykorzystaniem SEM, Usability i Marketingu 2.0.

Semantika to projekt wyłoniony z krakowskiej spółki Empathy Interactive (będącej inwestorem), który swoje działania koncentrować zamierza na szeroko rozumianej promocji średnich i dużych przedsiębiorstw w Nowych Mediach.

Semantika przedstawia siebie nie jako agencją interaktywną czy reklamową - ale jako firmę doradczą, której zespół słucha klientów i dostosowuje ofertę do ich indywidualnych potrzeb. Wyróżniać ją ma kompleksowe podejście do obsługi klientów realizowane przy technologicznym wsparciu Empathy Interactive.

Znakiem rozpoznawczym nowej marki ma być nowatorskie podejście do nowoczesnych narzędzi marketingowych, przede wszystkim w obszarach SEM, Usability i Marketingu 2.0.

Naszym podstawowym celem jest dopasowanie treści kampanii reklamowo-wizerunkowych do preferencji konkretnych odbiorców. Chcemy w nowoczesny sposób podkreślać zalety promowanych produktów lub usług koncentrując się na maksymalnym zaangażowaniu konsumentów w konkretną akcję marketingową - podkreśla Konrad Uliński, Brand Manager w Semantika.pl.

Uruchomienie Semantiki poprzedziła akcja promocyjna zbudowana wokół serwisu www.rozumiemynowemedia.pl. Do projektu, który miał na celu promowanie nowatorskiego podejścia do zagadnień współczesnego marketingu internetowego, zaproszono ponad dwustu marketerów z największych polskich przedsiębiorstw.

Podczas przygotowań do uruchomienia nowej marki, duży nacisk położyliśmy również na zapewnienie naszym klientom wsparcia w zakresie użyteczności i funkcjonalności naszych realizacji. Wychodzimy z założenia, że "Usability nie musi być nudne" i właśnie tego typu podejście będziemy chcieli propagować - mówi Konrad Uliński.

W chwili obecnej zespół Semantiki pracuje nad kilkoma dużymi kampaniami reklamowymi, których start zaplanowano pod koniec bieżącego roku. W moim odczuciu projekty nad którymi pracujemy nie tylko wyznaczą nowe trendy w zakresie technologii, ale zaprezentują zupełnie nowe standardy prowadzenia biznesu w Internecie. Między innymi dlatego nie możemy ujawić więcej szczegółów. Jedyne co mogę powiedzieć to, że większość z kampanii, nad którymi pracujemy zrealizowana zostanie w ostatnim kwartale bieżącego roku- podsumowuje Semantika Brand Manager.