Bebo.Gazeta.pl integruje się z Bebo.com

Zachodzą zmiany w serwisie społecznościowym Bebo.Gazeta.pl. Serwis łączy bazy danych ze swoim światowym odpowiednikiem - Bebo.com.

Zmiana ta ma przynieść użytkownikom Bebo.Gazeta.pl wiele korzyści: po pierwsze będzie to możliwość kontaktowania się ze wszystkimi osobami z Bebo na całym świecie, po drugie polscy użytkownicy uzyskają dostęp do zawartości i wszystkich narzędzi oraz aplikacji z Bebo.com.

W interfejsie serwisu Bebo.Gazeta.pl nic się nie zmieni, oprócz tego, że pojawi się opcja wyboru języka: polski/angielski. Wybierając polski, użytkownik znajdzie się na Bebo.Gazeta.pl, a wybierając angielski, na

Bebo.com.

Bebo.Gazeta.pl - w prawym górnym rogu umieszczony został przycisk do przeskakiwania między serwisami.Bebo.Gazeta.pl - w prawym górnym rogu umieszczony został przycisk do przeskakiwania między serwisami.

Jak wynika z analiz Hitwise - Bebo.com jeszcze w lipcu 2007 miało zasięg 1.52 proc., a w obecnym miesiącu już tylko 1.05 proc. Jest to spadek zasięgu o 41 proc, co oznacza że Bebo.com jest coraz mniej popularne wśród amerykańskich internautów. Również w Wielkiej Brytanii Bebo.com straciło ok 20 proc. zasięgu. Na tej podstawie można wysnuć wniosek, że serwis szuka nowych dróg rozwoju, takich jak np. współpraca ze swoimi odpowiednikami z innych krajów, czyli również Bebo.Gazeta.pl.

Bebo.com - zastanawiające jest umiejscowienie reklam AdSense w tak widocznym miejscu na serwisieBebo.com - zastanawiające jest umiejscowienie reklam AdSense w tak widocznym miejscu na serwisie

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.