16 miesięcy w 17 dni na stronie WOŚP

Łączny czas spędzony przez użytkowników na witrynie WOŚP w ciągu ostatnich 17 dni przed XII Finałem wynosi 1 rok i 116 dni, czyli prawie 16 miesięcy.

Strona internetowa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy cieszyła się o 78% większym zainteresowaniem w trakcie tygodnia poprzedzającego XIII finał.

Liczba unikalnych użytkowników, którzy odwiedzili strony WOŚP wyniosła w okresie od 22 grudnia 2003 do 7 stycznia 2005 ponad 79 tys. Spośród odwiedzających 10 proc. zainteresowanych jest wirtualnymi zakupami w sklepie WOŚP, a 46 proc. ogląda strony z informacjami o finałach.

Jak podaje Gemius, aż 10 proc. odwiedzających witrynę WOŚP łączyło się z nią z zagranicy, w tym 36 proc. użytkowników pochodziło z Ameryki Północnej a 11 proc. z Australii i Oceanii.

Na witrynie WOŚP prowadzona była wczoraj transmisja na żywo. Dzięki badaniom GemiusTrafific będzie można się dowiedzieć jakie sekcje witryny cieszą się największym uznaniem internautów oraz ocenić efektywność działań promocyjnych kierujących na witrynę. Bezpłatne reklamy akcji WOŚP na swoich stronach umieściło m.in. wydawnictwo IDG, którego częścią jest Internet Standard.

Na stronie aukcyjnej WOŚP nadal trwają licytacje - w tej chwili w ofercie jest około 150 przedmiotów, m.in. koszulka a autografem Pele, której cena na godzinę 10.30 wynosi 2750 zł, piłka z jego autografem za 4851 zł, czy kaktus za 25 zł.