Facelifting serwisu muzycznego Infomuzyka.pl

Istniejący od sierpnia ubiegłego roku serwis Infomuzyka.pl dostępny jest w nowej odsłonie.

Nowy logotyp, świeża szata graficzna oraz zmiany w strukturze informacji muzycznych serwowanych internautom - to podstawowe przeobrażenia jakim podległ jeden z serwisów należących do rozrywkowej oferty Agory. Treści prezentowane przez własnych dziennikarzy muzycznych uzupełnione są dodatkowo kontentem dostarczanym przez partnerów: m. in. MTV (czterech prezenterów telewizyjnych publikuje w serwisie swoje komentarze i recenzje), a także stacje muzyczne VH1 i 4Fun.tv oraz internetowe radio Tuba.fm.

Kampania wprowadzająca nową wersję serwisu Infomuzyka.pl przedstawia go jako "internetową scenę muzyczną" i podkreśla przede wszystkim: zawartość ekskluzywnych materiałów wideo oraz profesjonalne treści dziennikarskie tworzone przez - wg słów Angeliki Przeździęk odpowiedzialnej za rozwój serwisu - zespół posiadający wiedzę o różnych gatunkach muzycznych, szybko reagujący na nowości i trendy muzyczne, posiadający odwagę w przedstawianiu i argumentowaniu własnych opinii, nawet w sprawach kontrowersyjnych.

Czy zakrojona na szeroką skalę akcja marketingowa (prasa, internet, outdoor oraz reklama wideo w serwisach Agory) poprawi miesięczną liczbę 350 tys. użytkowników serwisu Infomuzyka.pl (Megapanel PBI/Gemius kwiecień 2008)?

Niewątpliwe ze strony Agory jest to próba doścignięcia skuteczniejszych dostawców treści kulturalno-rozrywkowych: Onet.pl, o2.pl, Wirtualną Polskę oraz Interię - których serwisy z tej branży za najpopularniejszym YouTube (ponad 6 mln unikalnych użytkowników) prowadzą w kategorii Kultura i Rozrywka w Megapanelu PBI/Gemius za kwiecień 2008 .