Pro-Creation dla Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i IPN

Telewizja Polska, Polskie Radio oraz Instytut Pamięci Narodowej zleciły agencji interaktywnej Pro-Creation wykonanie serwisu internetowego poświęconego konkursowi "Książka Historyczna Roku".

Książka Historyczna Roku to pierwsza edycja konkursu, w którym uczestnicy walczą o nagrodę im. Oskara Haleckiego. Konkurs ogłoszono w tym roku na mocy trójstronnego porozumienia między Telewizją Polską, Polskim Radiem i Instytutem Pamięci Narodowej. Laureaci zostaną wybrani przez jury oraz przez internautów, którzy mogą głosować do 15 sierpnia na stronie ksiazkahistorycznaroku.pl.

Za projekt serwisu oraz jego wykonanie odpowiadała agencja Pro-Creation. "Musieliśmy przygotować propozycję dopasowaną do grupy docelowej, a serwis miał jednocześnie spodobać się wszystkim organizatorom." - przyznaje Damian Szalewicz z Pro-Creation.

Kliknij, aby powiększyć

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.