ACR wśród Google Qualified Companies

Dom mediowy ACR, który od roku 2004 działa w ramach grupy K2, dołączył do grupy firm posiadających certyfikat Google Qualified Company.

"Certyfikat Qualified potwierdził kompetencje ACR w optymalizacji kampanii Pay-Per-Click, lecz jest to tylko jedna strona medalu. Samo sprowadzenie ruchu na serwis przestaje być najważniejszym problemem. Obecnie, przy dynamicznie rosnącej konkurencji i zjawiska inflacji CPC kluczowym tematem staje się zarządzanie konwersją. Są to wszystkie działania polegające na maksymalizacji efektywności strony docelowej kampanii, równoległe do walki o jak najniższy koszt za kliknięcie". - mówi Marcin Siekierski, SEM Manager ACR. ACR poza prowadzeniem kampanii PPC rozwija dział optymalizacji stron docelowych, oferując klientom usługi z zakresu Conversion Managment.

Wymogiem formalnym związanym z osiągnięciem statusu Qualified Company jest posiadanie w szeregach firmy minimum dwóch certyfikowanych konsultantów Google AdWords (w ACR są trzy takie osoby) oraz zarządzanie budżetami co najmniej na poziomie 100.000 USD w okresie 90 dni.


Budżety związane z Paid Search stają się coraz wyższe. W 2007 roku, według badania AdEx, wydatki na reklamę w wyszukiwarkach w Polsce wyniosły 124,7 mln zł.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.