Grono.net zmienia sieć reklamową na ARBOnetwork

Polska witryna społecznościowa Grono.net rozpoczęła współpracę z siecią ARBOnetwork w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej na stronie.

Oferta reklamowa Grona obejmuje tradycyjne banery, przeprowadzanie akcji specjalnych czy też możliwość sponsorowania forum tematycznego, a nawet założenia na stronie sponsorowanego profilu.

Serwis Grono.net dołączony został do pakietów ARBOspołem i ARBOrozrywka sieci ARBOnetwork. "Obecnie docieramy do ponad 6 mln użytkowników witryn społecznościowych. Grono.net doskonale uzupełnia naszą ofertę obejmującą wiele popularnych stron, jak Fotosik.pl, Hip-hop.pl, PoSzkole.pl, Pino.pl czy dlaStudenta.pl" - mówi Małgorzata Lakowska, Managing Director sieci ARBOnetwork. "Wzmocniony pakiet ARBOspołem z pewnością zainteresuje reklamodawców, przede wszystkim marki młodzieżowe z branży odzieży sportowej czy telefonii komórkowej" - dodaje Małgorzata Lakowska.

Wcześniej Grono współpracowało z siecią reklamową Ad.net. Serwis nie udziela jednak komentarzy w sprawie zmiany sieci reklamowej.

ARBOnetwork reprezentuje między innymi strony MTV Network (MTV.pl, Viva-tv.pl, VH1.pl, ComedyCentral.pl, Nick.com.pl) czy AOL (AOL.pl, Winamp.pl).